2020年5月1日 星期五

豉油皇煎蝦


除咗黃金蝦,

我都好鐘意食豉油皇煎蝦架!

食蝦先會啜哂蝦殼上嘅豉油汁,

好鬼惹味架!

靜靜話俾大家知,

我連D薑蔥蒜都唔放過,

用嚟撈飯最正呀!










材料: 急凍白蝦1磅、蒜蓉、薑蓉、乾蔥1個(切絲)、蔥粒、紹酒半湯匙

調味: 豉油1湯匙、老抽半湯匙、鹽1/4茶匙、糖2茶匙、麻油少許

做法: 急凍蝦解凍後,去蝦眼、鬚和挑蝦腸,用廚紙索乾水份備用;

燒熱油鑊落蝦煎兩面轉色後,加入薑蓉、蒜蓉和乾蔥絲炒香後贊酒,

落埋調味煮至汁濃,最後加埋蔥花炒勻上碟便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!