2020年5月25日 星期一

豉汁鳳爪排骨


今日又整咗我至愛嘅鳳爪排骨喇!

一早已經醃定起碼有8個鐘,

好入味又好送飯,

唔得,

我要添飯啦!




材料: 急凍排骨粒1磅、炸鳳爪12隻、蒜蓉、豆豉粒2茶匙、

薑2片、紹酒半湯匙、蔥粒、辣椒仔3隻

醃料: 蠔油1.5湯匙、豉油2湯匙、老抽半湯匙、鹽1茶匙、糖1.5茶匙、

生粉2茶匙(加2茶匙水攪勻)、麻油少許

做法: 燒熱水加鳳爪、薑片和紹酒出水3分鐘,瀝乾水份後將鳳爪切半;

準備一個大盆,將排骨、鳳爪和醃料放入內撈勻醃半日(醃耐D越入味);

從雪櫃取出鳳爪排骨待室溫1小時,將蒜蓉及豆豉粒舖在鳳爪排骨面

放入熱水鑊內蒸20分鐘,最後灑上蔥粒和辣椒粒便成。

~從雪櫃取出食品,點解要放室溫一小時先好去煮,

因為食物雪得耐會疊埋一齊,就咁拎去蒸或煮,咁食物會難煮熟架!

     


 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!