2020年5月19日 星期二

大頭菜蒸鯇魚


每次見親母親大人,

佢都問我有冇惠州梅菜,

我都好耐冇返惠州,

買唔到正宗惠州梅菜俾佢食,

我叫佢係香港買啦!

佢話香港賣嘅惠州梅菜又貴又唔好食喎!

佢好鐘意用梅菜嚟蒸魚,

食極都唔厭,

唔知改用大頭菜嚟蒸魚得唔得呢???

#問咗佢啦!

佢話大頭菜比較硬,

唔啱佢食呀!



材料: 鯇魚$25、大頭菜適量、薑3片(切絲)、蔥絲

做法: 鯇魚洗淨後用廚紙印乾水份,用刀係厚肉部份界幾刀,

灑半茶匙鹽醃魚15分鐘;大頭菜浸30分鐘後切絲;

將鯇魚放入蒸碟內,舖上大頭菜絲和薑絲,放入熱水鑊內用大火蒸12分鐘,

取出鯇魚倒去蒸魚水,舖上蔥絲後,贊上熱滾油和淋上蒸魚豉油便成。

~鯇魚蒸幾耐,要視乎鯇魚厚薄程度喇!


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!