2020年5月17日 星期日

試新刀~辣椒炒豬肚絲


朋友仔幫我係淘寶淘咗set陶瓷刀具套裝

成套有2把刀、剪刀、刨皮器、膠砧板和刀架,

都係56.8人民幣,

真係抵到呢,

本來諗住明天先試刀,

但最後終於都抵唔住即刻落街,

買個急凍豬肚和辣椒返嚟~試刀!

#試刀後感: 

把陶瓷刀好輕好鋒利,

尤其把大刀,

一定要好小心用呀!







材料: 急凍豬肚1個、辣椒4條、辣椒乾8隻、蒜蓉、薑4片、

薑3片(切絲)、紹酒2湯匙、花椒油適量

調味: 蠔油半湯匙、豉油1湯匙、老抽少許、鹽半茶匙、糖1茶匙、麻油少許

做法: 急凍豬肚解凍後,切開一半清理內裡肥膏,

將豬肚、薑4片和紹酒1湯匙放入熱水鍋內煮30分鐘;

待涼撈起豬肚切絲;辣椒切圈;

燒熱油鑊加入蒜蓉、薑絲和辣椒乾炒香,落豬肚絲快炒後贊紹酒1湯匙,

加入調味和半碗水煮至汁濃後,落埋辣椒圈快炒,加鑊蓋焗1分鐘左右,

加生粉水埋芡汁後,最後灑少許花椒油係豬肚絲面便成。

~家人鐘意食爽口豬肚絲,所以烚豬肚約30分鐘,

但如果想食腍身嘅豬肚,就要烚1小時左右啦!

~其實我知用新鮮豬肚炒呢個餸會好食D,但懶唔想洗豬肚,

所以買咗急凍豬肚囉!




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






4 則留言 :

  1. 我好論盡,所以唔敢用太鋒利嘅刀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都好大意,成日都會切到手架! >.<

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,不過呢個玩具太鋒利,一定要好小心用呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!