2020年5月20日 星期三

冬瓜粟米薏米螺片瑤柱排骨湯


夏天熱辣辣,

襯朝早冇咁熱,

就煲定呢煲冬瓜粟米薏米螺片瑤柱排骨湯;

中午食得簡單,

一碗湯半碗飯,

咁就一餐囉!







材料: 冬瓜2斤、粟米1條、生薏米$3、排骨$70、螺片乾適量、

瑤柱6粒、蜜棗4粒

做法: 排骨出水後落1茶匙鹽醃1小時;
薏米略浸;螺片乾沖沖水;

冬瓜切件去皮(冬瓜皮留用);粟米切件;

將10碗水煮滾,放入所有材料連冬瓜皮,


滾後轉小火煲1.5小時,按個人口味加鹽調味便成。

~我鐘意用醃咸咗嘅排骨或豬腱煲湯,因為我哋會食埋湯渣,

所以煲完湯嘅肉咸咸哋,好好食架!

~其實螺片乾有少少咸味,所以一定要試味後先落鹽調味呀!

 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!