2020年5月24日 星期日

香煎牛扒


小魔怪好鐘意食牛,

佢唔知係邊度訂咗D牛扒返嚟叫我煎俾佢食,

簡簡單單落咗少少鹽和黑椒碎咋;

今次小魔怪讚我煎到牛扒有小粉紅,

獲得80分呀!>.<







材料: 牛扒

調味: 鹽少許、黑胡椒碎少許、油少許

做法: 將急凍牛扒預先從冰箱放落雪櫃8小時或以上,待解凍;

取出牛扒放室溫半小時,用廚紙印乾牛扒上血水後,

在牛扒其中一面落鹽、黑胡椒碎和搽上少連油,

將牛扒放入燒熱有紋煎pan煎約1分鐘,將牛扒轉一轉位置再煎約45秒,

此時可以落少許鹽、黑胡椒碎和油係未調味嘅牛扒上,

反轉煎牛扒煎約1分鐘,轉一轉位置再煎約45秒;

將牛扒放入碟內靜待3分鐘後切件食就得。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!