2019年10月14日 星期一

氣炸鍋回歸~CP香辣單骨雞翼


CP香辣單骨雞翼,

近期响各大煮食網絡界內大熱,

大家講到咁好食,

我都唔執輸買包嚟試下啦!

坊間各大超市都有得賣,

不過係細包裝的;

而我就買咗呢包1kg都係$78呀!

放入氣炸鍋內用200度炸6分鐘,

反轉另一面炸多6分鐘便成。









雞翼脆皮又有少少辣,

點埋泰式雞醬酸酸甜甜,

好鬼正架!

呢包雞翼係天盛街市買,

不過唔係成日有貨,

因為太受歡迎,

長期缺貨呀!
     


 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!








5 則留言 :

  1. 唔係近期,係近幾年呀。 英國賣平D (唔減就£3,減就£2 ),我冰櫃都有兩包1kg 的睇門口,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,妳果邊咁平架!good good good!

      刪除
    2. 想問可以邊度買? 我都住在英國,但唔近倫敦

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!