2019年10月21日 星期一

譚仔三哥


星期六同大小魔怪和老公去頌富商場,

想話去辦理轉電話服務,

順便將電話號碼轉番佢哋名下,

咁我就唔使想幫佢哋交電話費啦!

點知轉名要再簽新約,

大小魔怪話要再考慮喎!

順便去頌富搵嘢食,

嚟譚仔三哥都唔錯架!












小插曲:

我哋叫大碗雜錦要小辣,

小魔怪叫嘅腩片炸醬就叫5小辣;

有咩冇分別???

小魔怪事後先話我知,

原來小辣分1-10級,

分數越多越唔辣,

我哋叫咗小辣,

我覺得係麻辣的,

但老公係唔食得辣,

食完問我佢個咀有冇變孖潤腸,

哈哈,

下次醒少少叫5小辣算喇!

我想問有冇人叫大辣架???




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




6 則留言 :

  1. 我未食過,係咪仲有一間差不多店名? 我食過一間係綠色招牌,日日夜夜都排長龍,但又唔係好好食喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有間叫譚仔雲南米線,同一家族但決裂了,所以分開咗做呀!

      刪除
  2. 有食過三哥,但沒有食辣。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!