2019年10月8日 星期二

咸雞


由於星期日要去拜山

所以早一日買定隻龍崗雞嚟醃咸佢,

蒸熟咗就可以拎去拜山,

拜完山後就可以斬件嚟食啦!



材料: 雞1隻、鹽1.5~2湯匙

做法: 雞去內臟及洗淨後,用廚紙抹乾水份,加入鹽醃一晚;

取出放室溫一小時後,放入蒸焗爐用100度蒸40分鐘便成;

又或放入熱水鑊內蒸30分鐘,唔好開蓋焗多5~8分鐘便成。

~啱啱蒸好嘅雞千祈唔好即刻斬件呀,一定要雞身涼哂先好斬,

如果唔係,斬出嚟嘅雞會甩皮甩骨架!

~蒸完雞之後嘅雞油和雞汁通常我唔會倒,用嚟炒菜都唔錯架。

~如果雞唔係即時食(放過入雪櫃),翻蒸雞肉時會冇咁滑,

我會燒熱一鑊水,放入斬好嘅雞件後熄火,用熱水焗5~8分鐘便成。






 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!