2019年10月4日 星期五

家常菜~蠔油薯仔炆雞翼


蠔油薯仔炆雞翼,

係我家家常餸菜之一;

今次用咗全雞翼,

因為有我至愛嘅雞翼尖呀!


材料: 雞全翼6隻、薯仔2個

醃料: 豉油1湯匙、鹽1茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許、紹酒少許

調味: 蠔油1湯匙、生抽半湯匙、老抽適量、糖1茶匙、1.5碗水

做法: 將雞全翼解凍後切件,用醃料醃1小時;薯仔去皮切大件;

燒熱油鑊略煎雞翼兩面,加入薯仔炒勻後,落調味炆約15分鐘便成。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係,呢排豬肉貴,食雞都係一個唔錯選擇嚟架!

      刪除
  2. 我都鍾意食雞翼尖,不過英國無。下次返香港煮一煱,''算'' 過夠,哈哈!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!