2019年10月7日 星期一

再嚟煲湯


呢個星期我都好乖架!

煲咗2次老火湯,

又滾咗1次罐頭湯,

嘻嘻,

都算係咁啦!


 蓮藕紅蘿蔔鱆魚馬蹄綠豆煲西施骨湯+蜜棗陳皮~煲2小時
木瓜眉豆花生紅腰豆雞腳排骨湯+瑤柱紅棗~煲2小時
粟米蛋花紫菜湯(素)

 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

  1. 我依家都係煲兩個鐘,我最近聽人講,煲得耐無益。日日都有新知識,真係煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗粉葛湯煲2.5~3個鐘,雜菜湯或蕃茄薯仔湯煲1.5個鐘外,其實老火湯我都係煲2個鐘左右呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!