2019年10月25日 星期五

日式咖哩蛋包飯(素)


平時整素日式咖哩,

大魔怪好鐘意配香蔥薄餅點嚟食,

今次我整咗個小型蛋包飯俾佢配日式咖哩,

雖然個蛋皮俾我煎到老咗少少,

但見佢食都得好滋味咁喎,

成碟照鏡呀!





材料: 薯仔兩個、洋蔥半個、蒜蓉、日式咖哩適量、雞蛋2隻、白飯適量

做法: 薯仔去皮切粒;洋蔥去皮切粒;雞蛋加少許鹽發勻備用;

燒熱油鑊落蒜蓉、洋蔥炒香,加入薯仔炒勻後,落1.5碗水煮熟薯仔後,

落日式咖哩磚煮溶和杰身後熄火;

燒熱油鑊落蛋液煎至半熟後,加入白飯係蛋面後,

慢慢將白飯包入蛋皮內上碟,加日式咖哩伴碟便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!