2019年10月12日 星期六

陪人上中山睇樓


朋友仔係facebook睇到中山樓房廣告,

口痕話想去睇下樓,

於是約埋8個人一齊去中山囉!

唔講都唔知,

Agent租咗架小巴由沙田車我哋去機場關口,

再轉大巴珠海,

到咗珠海再派兩架私家車車我哋去中山呀!

買唔起,

去睇下示範單位,

欣賞下人哋點裝修都唔錯架!





















睇樓竟然包埋午餐,

2湯10個餸,

加埋連Agent和我哋幾個人(11人)都食唔哂D嘢呀!













食飽飽又去睇樓囉!

今次睇複式單位,

買一層送一層。





































睇埋最後呢個樓盆,

Agent車我哋去珠海大巴返香港機場口岸就解散囉!

呢個中山睇樓旅程全部免費,

一毫子都冇用過呀!






























     


 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





10 則留言 :

  1. 係咪有潛質嘅客戶先包午飯㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔係,呢個可能係拋磚引玉,是旦有一個買家買咗層樓,都有著數啦!

      刪除
  2. 好正呀! 想八下買一層送一層複式單位幾錢呀?

    回覆刪除
  3. 怎樣買一層送一層複式單位;如果二個人住一個適中單位大約100平,多少錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係咁,以我理解係呢層樓有6米高,發展商計算單位面積只係計算下面果層,樓梯上面嘅面積係免費贈送,不計在樓價內的;如果計複式單位嘅話約100平要差不多200萬人民幣左右,不過記住各區樓價各有不同,裝修用料都好參差,一定要睇多幾個樓盆作參考呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 豆唔豆腐渣我就唔知,不過依家係中國買樓,買信譽良好嘅發展商嘅樓就穩陣好多喇!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!