2020年12月23日 星期三

蠔油肉碎燴豆腐

之前淘咗個新煎pan,

襯仲係新嘢冇刮花唔黐底,

用嚟煎豆腐真係好鬼正;

今次整呢碟蠔油肉碎燴豆腐,

老公話好耐冇食,

肉碎好撈飯,

又要添飯囉!



材料: 有機滑煎釀豆腐1盒、豬肉碎$20、蔥粒

醃料: 豉油半湯匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許、1湯匙水

調味: 蠔油1湯匙、生抽半湯匙、老抽少許、糖1茶匙

做法: 豬肉碎用醃料醃30分鐘;豆腐切片後,放入煎pan入煎至兩面微黃;

燒熱油鑊爆香豬肉碎,盡量將豬肉碎推散開,

加入調味和大半碗水煮滾至肉熟後,落煎好豆腐炆煮至汁濃,

加少許生粉水埋芡汁後,灑上蔥粒便成。


 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


2 則留言 :

  1. 你早D煮呢個餸咪好囉。我尋日都係煮肉碎,豆腐,不過做左煎釀豆腐,好麻煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,呢碟肉碎豆腐簡單好多,啱哂我夠懶呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!