2020年12月12日 星期六

香煎素腐皮卷


大魔怪話要食素腐皮卷,

所以今朝一早去街市買齊材料,

洗洗切切炒材料,

又要等個素餡料凍咗先可以包個腐皮卷,

攪下攪下都成兩個鐘呀!

總共包咗16條素腐皮卷,

咁呢兩日大魔怪就有嘢食啦!


















材料: 椰菜1/2個、雜菌$10、金菇1包、甘筍半條、沙葛1個(小)、

冬菇8隻、木耳2朵、腐皮2塊

調味: 素食蠔油2湯匙、豉油1湯匙、胡椒粉、黑椒碎、鹽少許

做法: 椰菜切絲;甘筍去皮切絲;木耳浸軟切絲;

沙葛去皮切幼條;冬菇浸軟切絲;雜菌切條;金菇去蒂後切半;

用毛巾(少濕)抹腐皮兩面和修硬邊對摺一開八;

燒熱鑊不需落油先炒雜菌至出菇水,加入金菇炒勻,

落鹽和黑椒碎調味後盛起;原鑊加少許油先炒冬菇絲和黑木耳絲,

後加椰菜、甘筍絲和沙葛絲炒勻,落調味和雜菌炒勻,

煮至椰菜軟身後盛起,待涼後將餡料包入腐皮內;

燒熱易潔鑊落少許油,將有摺口先放入鑊煎,

用慢火煎腐皮卷至兩面金黃色便成。

(食時可點喼汁或蠔油埋獻都得o架!)


~做腐皮卷最理想係即包即煎,因為腐皮包餡後會好易受潮而變軟身;

但我嘅做法係通常會包定放雪櫃,煎腐皮卷前30分鐘從雪櫃取出待室溫,

之後放入油鑊用慢慢火煎。






大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





5 則留言 :

  1. 好味道,等我有機會都試下👍😋

    回覆刪除
  2. 我都好耐無整啦,好想食呢!

    回覆刪除
  3. 想請教下你,包完放雪櫃係放freezer定chiller? 如果包完一個鐘度煎怕唔怕呢

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!