2020年12月11日 星期五

娃娃菜粉絲釀豆腐卜煲

 

冬天食煲仔菜就最啱喇!

一嚟煲仔菜熱辣辣上枱,

食完個煲仲暖嘅;

二嚟我又可以洗少隻碟,

哈哈,

真係幾正架!








材料: 豬肉碎半斤、豆腐卜$10、娃娃菜1.5個、冬菇6隻、

蝦米仔2湯匙、粉絲適量、清雞湯2碗

醃料: 豉油1湯匙、蠔油大半湯匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、

紹酒少許、麻油少許

做法: 冬菇浸軟去蒂切粒;蝦米浸洗;娃娃菜切段後清洗乾淨;

豆腐卜沖水後揸乾水份切半;粉絲浸軟後隔去水份;

將豬肉碎、冬菇碎和蝦米放入大碗內,加入調味攪至起膠後,醃15分鐘;

把豬肉餡釀入豆腐卜內;燒熱鑊落少許油,把有肉餡嘅豆腐卜煎至轉色,

反轉豆腐卜後,加入清雞湯2碗和水半碗煮至翻滾2分鐘,

落娃娃菜後加鑊蓋炆煮5分鐘,最後落埋粉絲煮至軟身,

按個人口味加鹽調味便成。

~呢度係半份豆腐卜,仲有半份留番下餐食呀!

~釀豆腐卜,我鐘意買大size嘅豆腐卜嚟釀架!


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!