2020年12月9日 星期三

雜錦鍋


上星期日,

小魔怪已經話想打邊爐架啦!

但屋企咩材料都冇呀!

襯今日要去入貨,

買定多凍肉和蔬菜,

咁就可以幾日都唔使落街啦!

以我哋食嘢咁心急,

打邊爐真係唔係好啱我哋架(懶就懶啦)!

所以整咗呢個雜錦鍋,

全部煮熟哂,

慳時間之餘,

又可以洗少個碟添架!

材料有肥牛、墨魚丸、牛丸、貢丸、魚角、魚滑、蝦餃、

魚皮餃、娃娃菜、薯粉等等。




唉,

今日又打爆咗個冰箱,

究竟有咩辦法可以將個冰箱變D大呢???

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!