2020年12月8日 星期二

芥菜咸排骨蝦乾煲


屋苑附近開咗間果欄先生(賣菜和生果),

由於貨源充足,

價錢自然平好多啦!

所以開業初期吸引好多人去買嘢,

人和貨爭路(貨物擺哂出街),

攪到周圍衛生特別差,

我見到咁多人都怕怕呀!

但當熱潮過後,

我見噚日冇咩人排隊(俾錢),

咪入去行咗一轉囉!

D菜和生果又真係幾平,

我買咗娃娃菜(3個)和翠肉瓜(2條),

兩款$12,

芥菜(3棵)和油麥菜(3棵),

兩款$10,

夾埋4種菜都係$22,

所以吸引咗好多師奶(如我)去買嘢囉!







材料: 芥菜3棵、唐排1斤、蝦乾廿隻、白胡椒碎適量、薑8塊、紹酒少許

做法: 將唐排、薑4片和紹酒出水後沖洗乾淨,加1茶匙鹽醃半日;

芥菜洗淨後莖和葉分開切段;蝦乾浸軟備用;

煮滾6碗水,加入薑4片、唐排和蝦乾煲滾後,轉小火慢慢煲1小時;

落芥菜莖先煲10分鐘(用中小火),再加
芥菜葉滾多2~3分鐘,

最後按個人口味加鹽和白胡椒碎調味便成。

芥菜的營養分析

芥菜含有維生素A、B族維生素、維生素C和維生素D很豐富。具體功效有提神醒腦,芥菜含有大量的抗壞血酸,是活性很強的還原物質,參與機體重要的氧化還原過程,能增加大腦中氧含量,激發大腦對氧的利用,有提神醒腦,解除疲勞的作用。其次還有解毒消腫之功,能抗感染和預防疾病的發生,抑制細菌毒素的毒性,促進傷口癒合,可用來輔助治療感染性疾病。還有開胃消食的作用,因為芥菜腌制後有一種特殊鮮味和香味,能促進胃、腸消化功能,增進食慾,可用來開胃,幫助消化。最後還能明目利膈、寬腸通便,是因芥菜組織較粗硬、含有胡蘿卜素和大量食用纖維素,故有明目與寬腸通便的作用,可作為眼科患者的食療佳品,還可防治便秘,尤宜於老年人及習慣性秘者食用。


 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

2 則留言 :

  1. 果欄先生,賣菜?
    一煲過,好煮意.
    天冷, 不用洗咁多冷水,手都保養好D

    回覆刪除
    回覆
    1. 新北江舊中銀個位,好大檔,好多蔬菜生果賣呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!