2020年5月6日 星期三

豉椒炒魷



今日我倆午餐食豉椒炒魷,

老公話下次食要配煎米粉底喎!,

哼,

估唔到佢咁識食,

仲識點我做嘢喎!











材料: 急凍魷魚1隻、三色椒每色半個、洋蔥半個、蒜蓉、豆豉粒、

辣豆瓣醬1.5茶匙、薑大片、紹酒2湯匙

調味: 蠔油2茶匙、豉油2茶匙、糖1茶匙、鹽半茶匙、

生粉1.5茶匙、水3湯匙

做法: 魷魚洗淨後界花切件,瀝乾水份後,

加入拍碎薑塊和紹酒半湯匙醃30分鐘;三色椒切件;洋蔥切件;

將豆豉、蒜蓉和辣豆瓣醬放入碗內撈勻;另把所有調味放入碗中攪勻備用;

燒熱滾水後熄火,加入魷魚灼一灼至少少轉色後撈起,隔去薑粒和水份;

燒熱油鑊炒香洋蔥後,落豆豉蒜蓉豆瓣醬炒香及加入三色椒快炒,

落魷魚炒勻後贊紹酒1湯匙,加入調味煮至汁濃便成。



 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!