2021年8月7日 星期六

香煎粟米墨魚餅


今日買咗$30墨魚膠,

整咗碟香煎粟米墨魚餅;

原來$30墨魚膠得好少咋,

煎完只得8塊,

好彩今晚小魔怪唔係度食飯咋!

唔係就肯定唔夠食喇!



材料: 墨魚膠$30、粟米粒2湯匙

做法: 將現成墨魚膠放入大碗內,加入粟米粒攪勻,放雪櫃雪1小時;

取出墨魚膠,係手心加少少水(免黐手),將墨魚膠搓成餅;

凍鑊落油燒熱,放入墨魚餅煎至金黃色後,

反轉煎另一面時,用鑊鏟輕壓扁墨魚膠,煎至金黃色便成。

~由於魚檔買嘅墨魚膠已經調好味道,所以係唔使再加調味料呀!

~煎粟米餅全程用中小火慢慢煎,太大火易燶架;

~食時可點泰式雞醬一齊食架!


 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


2 則留言 :

  1. 如果兩個人食, 加埋碟菜, 夠食了. ^_^

    唔使搞" 大龍鳳" 2 碟餸..碗都洗少D , 咪阻我睇奧運. 哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都係咁話,呢排排住睇奧運,煮餸最緊要快呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!