2021年8月5日 星期四

香煎蓮藕餅


今日中午睇奧運乒乓球女子團體銅牌賽,

好刺激呀!

我和老公連飯都唔敢食住,

終於攞到銅牌,

開心到傻咗呀!

今餐有蓮藕餅食,

我至愛佢爽爽脆脆,

好送飯呀!










材料: 蓮藕1節、豬肉碎1磅、魚肉$10、雞蛋1隻

調味: 豉油1湯匙、鹽1茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油、胡椒粉

做法: 將豬肉碎、魚肉、雞蛋和調味攪勻後,放雪櫃雪1小時;

蓮藕去皮刨絲,略揸出蓮藕汁(蓮藕太多汁會難造形);

取出肉餡加入蓮藕絲攪勻;燒熱易潔鑊落油,將蓮藕餡用手搓成圓形壓平,

用中小火慢慢煎一面金黃色後,先反轉煎另一面,


煎至兩面金黃色或熟透便成。






大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  


8 則留言 :

  1. 蓮藕餅煎得好靚, 應該也很香口吧?

    哈~ 煎得金金黃黃美味可口, 也能當作是廚娘金牌吧 !

    有時我自己煮飯過程順利, 家人也很捧場,全部餸菜吃光( 唔使有隔夜餸), 我也當作那天我拿了廚房金牌. 哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋家庭主婦好易滿足,只要屋企人食得開心,煮得幾辛苦都係值得架!

      刪除
  2. 呢個蓮藕餅我好喜歡食。

    回覆刪除
  3. 心機餸呀。今日所有香港人都特別開心啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨日連續攞兩面獎牌,全城都好興奮呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!