2021年8月26日 星期四

放肆一下


小魔怪話好想食燒臘檔嘅紅色雞翼,

買得雞翼,

緊係要買埋其他滷味啦!

滷水豬腸、豬耳和豬肚(其實我最鐘意食生腸);

嘩,

打開盒果下真係流哂口水架,

放肆一下,

啤啤佢先得。🍷🍷🍷



  
  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




6 則留言 :

  1. 徒手揸住隻雞翼係度GEL GEL GEL 最正!

    食完"損"埋手指....哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都係鐘意用手揸住雞翼食架!

      刪除
  2. 我呢幾個星期都好放肆,又肥左幾磅!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要喎,妳食多幾餐沙律和做多D運動就會瘦架喇!

      刪除
  3. 俾我都忍唔住,一定要啤啤佢啦,哈哈😄

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!