2021年8月18日 星期三

雜糧


呢幾日午餐都係食粉麵,

有時食烏冬,

有時食米線,

咪睇好似好大鍋,

但我和老公都食得哂,

可能係粉麵濕濕哋,

易入口呀!

我都幾鐘意食魚角,

口感彈牙,

好好味道架!


紹菜肉片魚蛋魚角烏冬


鮮茄雞肉魚角米線

     


 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

10 則留言 :

  1. 魚角真係好好味. 一碗麵有菜有肉, 吉營養均衡. GOOD !

    回覆刪除
  2. 好多餸呀!睇見都好想食!

    回覆刪除
  3. 我日日都食雜糧啦,方便。 魚角好食過魚片,甘香D。

    回覆刪除
  4. 天氣咁熱,食雜糧係好嘅選擇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有時天氣熱到都唔知食咩好,煮粉麵就最啱啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!