2021年8月1日 星期日

麻辣香鍋


上次出街食麻辣香鍋,

雖然又咸又油又辣,

但我哋都食得好滋味呀!

今日我就自己整番個,

少油少咸和少辣版嘅麻辣香鍋,

今次主要落咗雞、蝦、蓮藕和薯仔,

已經食到小魔怪Lam Lam脷呀!

佢仲講定下次食麻辣香鍋嘅材料添呀!



材料: 雞1隻、蝦1磅、蓮藕1節、薯仔1個、薑3大舊(拍扁)、

乾蔥頭3個(切片)、蒜蓉、蔥段、辣椒乾、芫茜適量、紹酒2湯匙、水少許

醃料: 豉油1湯匙、鹽少許、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許、紹酒少許

調味: 麻辣雞煲醬2.5湯匙、鹽適量、糖1.5茶匙、老抽(調色)

做法: 雞斬件後瀝乾水份,落醃料醃1小時;蝦解凍後剪蝦鬚和挑蝦腸;

薯仔和蓮藕去皮切片;將蝦煎至兩面轉色後盛起;

燒熱油鑊煎雞件兩面微焦黃,贊紹酒和老抽炒勻,落水煮5分鐘後盛起;

燒熱油鑊落薑、乾蔥片、蒜蓉、辣椒乾和麻辣雞醬炒香後,

加入雞件、蝦、薯仔和蓮藕炒勻,落水加鑊蓋煮至配料熟或至汁濃後,

按個人口味落鹽、糖調味和老抽調色,加埋蔥段炒勻後上碟,

最後加芫茜裝飾便成。

~呢個麻辣香鍋,材料可以按個人口味自選的,

雞、腩肉、肥牛、田雞、豬頸肉、魷魚等等,

配菜就更多選擇,可蓮藕、薯仔、豆腐乾、金菇、粉皮等等。







大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


6 則留言 :

  1. 嘩~ 有蝦有雞. 剝下蝦殼輪下骨, 好滋味.

    如果我煮此味, 我會唔煮白飯. 飲下湯食下餸就一餐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個餸唔食飯我覺得會咸咗少少囉!

      刪除
  2. 回覆
    1. 可能我食得麻辣啦!所以我覺得唔呢個麻辣醬唔係好麻辣,得個香咋!

      刪除
  3. 講到咁正,我都想食。 睇下呢邊有無呢樽醬賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢個麻辣醬唔係好麻辣,想食辣D就要加麻辣油和辣椒乾去爆料呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!