2021年8月28日 星期六

黃豆醬支竹炆排骨


其實我都幾鐘意食支竹,

所以間唔中就會煮嚟食,

我今日就用佢嚟炆排骨,

加埋我至愛嘅黃豆醬,

個汁用撈飯真係冇得頂呀!



材料: 排骨粒1磅、支竹(3條)、薑2片

醃料: 黃豆醬(麵豉醬)1湯匙、豉油1湯匙、糖1.5茶匙、生粉1茶匙

做法: 排骨粒解凍後用廚紙索乾水份,落醃料醃30分鐘;支竹浸軟剪段;

燒熱鍋落少許油,加排骨和薑2片先爆香後,落熱水1.5碗煮滾後,

轉小火慢慢炆煮30分鐘,加支竹繼續炆多15分鐘後,

落老抽少許(調色)和生粉水埋芡汁便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






2 則留言 :

  1. 支竹真係好好食.

    本身有淡淡豆香, 在烹調時沾上其他調味品味道, 滑嘟嘟一啖 SIR 入口, 百般美味. 正~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我就係鐘意D支竹索哂D汁,送飯一流呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!