2021年8月2日 星期一

黃豆醬支竹豆卜炆五花腩肉


呢排我掛住睇奧運比賽,

所以連煮餸越簡單越好呀!

今日就炆咗一大鍋黃豆醬支竹豆卜炆五花腩肉,

夠哂食兩餐呀!



材料: 冰鮮五花腩肉2條、支竹3條(未炸)、豆腐卜10個、薑6片、

紹酒2湯匙、冰糖碎1湯匙、蔥粒、鹽適量

調味: 黃豆醬(麵豉醬)1湯匙、豉油1湯匙、老抽1湯匙

做法: 冰鮮五花腩肉解凍後,放入鍋內加水、薑3片和紹酒1湯匙煮滾出水,

取出腩肉沖水後切件;支竹浸軟剪段;豆腐卜沖洗後揸乾水份剪半;

燒熱鍋落少許油,加五花腩肉和薑3片先爆至出油;

在鍋中加入冰糖碎炒至焦黃色後,落調味將豬腩肉炒勻後贊紹酒1湯匙;

落熱水2.5碗煮滾後,轉小火慢慢炆煮30分鐘,

加入浸軟支竹和豆腐卜繼續炆多15分鐘,

按個人口味落鹽調味和落少許生粉水埋芡汁,最後灑上蔥粒便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

  1. 我覺得此味最好吃的是-----> 豆腐卜!!!!

    簡直吸晒D " 日明精華" 呀 ! 正!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!