2021年8月29日 星期日

飲茶、食壽司


今日中午去咗屯門青松觀附薦後,

我哋9個大人1個小朋友,

分咗3枱去飲茶;

晚餐唔想煮,

簡單買咗3盒壽司返屋企食算喇!

嘻嘻,

我都覺得自己好鬼懶呀!










 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






6 則留言 :

  1. 去左去成日梗係唔想煮飯啦!

    D 壽司看來好好味呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 壽司係天水圍西鐵站爭鮮買架,食過好多次,味道唔錯架!

      刪除
  2. 回覆
    1. 爭鮮買的,平平哋,味道唔錯架!

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢度買咗$98,平平哋,食落都唔錯架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!