2021年8月24日 星期二

魚肉蝦丸生菜煲


我見好耐冇整生菜魚肉湯,

拿拿臨去魚檔買魚肉;

其實我都好想買埋墨魚滑架,

可惜魚檔嘅墨魚滑放咗入冰箱,

硬過石頭呀!

冇辦法啦!

唯有返屋企攞包蝦仁出嚟解凍,

自己整D蝦丸加埋落去滾兩滾呀!


(呢包蝦仁係姐姐幫我係一田買架!)


材料: 魚肉$10、急凍蝦仁8隻、西生菜半個、清雞湯500ml、蔥粒、薑3片

做法: 蝦仁解凍後,將蝦仁拍扁剁碎,落少許鹽、胡椒粉和生粉攪勻,

放入雪櫃雪1小時;生菜撕開洗淨備用;

將清雞湯500ml、水1碗和薑3片煮滾,將魚肉和蝦丸放入滾湯內煮至浮起,

落生菜煮至翻滾後,灑上胡椒粉和麻油,最後落埋蔥花便成。

~今次蝦丸冇剁得太碎太爛,仲食到蝦仁嘅爽口,味道又唔太咸,唔錯喎!


 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 




2 則留言 :

  1. 你自家整的魚肉球比在街買的生菜魚肉, SIZE起碼 大5 倍呀 !哈哈哈~

    街賣的是生菜魚肉點呀!你的不愧叫魚肉球呀~ 正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,呢個係大大啖版生菜魚肉湯,樣樣都大大件架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!