2021年8月4日 星期三

芋頭蒸排骨


今日去買餸,

見到有真空包裝嘅半邊芋頭賣,

買番屋企嚟蒸排骨先得。

我和小魔怪都鐘意食粉粉糯糯嘅芋頭,

入口即溶好鬼正架!



材料:  唐排$58、芋頭半個、蒜蓉、豆豉粒、蔥粒、辣椒仔2隻(剪粒)、滾油

醃料: 豉油1湯匙、蠔油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

做法: 排骨洗淨後瀝乾水份,落醃料醃1小時;

芋頭去皮切粒放入碟內舖上排骨、蒜蓉豆豉和辣椒粒

放入熱水鑊內蒸15分鐘,最後灑上蔥粒和淋少許滾油係排骨面便成。



 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




8 則留言 :

  1. 蒸餸可以慳D 功夫, 我都好LIKE 蒸排骨架!

    芋頭有咬口又飽肚,正!

    回覆刪除
  2. 蒜蓉豆豉辣椒仔夠晒冶味,正😋

    回覆刪除
  3. 我都鍾意食粉糯糯嘅芋頭,不過香港買到的都好大個,一次煮唔哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家好D喇,好多時都有半個芋頭賣呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!