2021年8月19日 星期四

榨菜蒸豬肉絲


點解平時我咁鐘意食蒸餸呢???

原因好簡單,

因為蒸完餸嘅熱水,

我會加幾滴油(唔落鹽)落去烚菜,

一餐有菜又有肉,

開飯啦喂!



材料: 梅頭豬肉$40、即食榨菜絲1包

醃料: 豉油1湯匙、鹽少許、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

做法: 即食榨菜絲用清水沖一沖水;梅頭豬肉切絲後撈入榨菜絲,

醃料醃15分鐘;將榨菜豬肉絲放入熱水鑊內用大火蒸10分鐘便成。



 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




6 則留言 :

  1. 蒸完餸嘅熱水,加幾滴油(唔落鹽)落去烚菜<----這是太太們的....民間小智慧.

    快靚正, 又好食 就100 分了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒸完餸D熱水好有用,烚菜又得,碌鉆板又得。

      刪除
  2. 回覆
    1. 因為要烚菜,所以會用鑊蒸餸,依家蒸焗爐通常用嚟蒸全雞呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!