2020年3月27日 星期五

邪惡誘惑~黃金蝦


小魔怪買咗盒越南大蝦返嚟,

問我點煮好???

哈哈,

我見好耐冇食過黃金蝦,

一於今日煮佢啦!

一碟超級邪惡誘惑~黃金蝦,

出爐啦!








 







材料: 越南大蝦15隻、咸蛋黃8隻、牛油適量、生粉適量

醃料: 鹽1茶匙、胡椒粉適量

做法: 蝦解凍去蝦眼、鬚和挑蝦腸,用廚紙索乾水份後,落醃料醃15分鐘;

將咸蛋黃隔水蒸20分鐘左右,用叉搓散咸蛋黃備用;

將蝦沾上薄薄的生粉,放入熱油鑊內炸至兩面轉金黃色後上碟;

燒熱鑊落牛油煮溶,加咸蛋黃用中火慢慢炒至起泡後,落半茶匙鹽調味後,


落蝦回鑊再快炒,讓每隻蝦沾滿咸蛋黃或炒至蝦乾身便成。


  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係呀,要8隻咸蛋黃,先包得到咁大隻蝦,今次肥C喇!

      刪除
  2. 睇到D黃金蝦流晒口水!到見到包咸蛋黃又嚇咗一跳!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,所以話呢碟黃金蝦係超級邪惡,對佢又愛又恨呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!