2020年3月8日 星期日

蟲草花胡椒豬肚雞湯


話說今朝有人半夜起身睇電視,

見到有個節目介紹煲胡椒豬肚湯,

就係咁,

當我起身後就話要飲呢個湯喎!

我見依家排骨和雞都係差不多價錢,

所以決定煲咗呢個蟲草花胡椒豬肚雞湯喇!












材料: 新鮮豬肚1個、雞1隻、蟲草花適量、粟米1條、馬蹄12粒、

胡椒粒1湯匙、杞子2茶匙、大紅棗8粒、薑6片、紹酒2湯匙

做法: 豬肚去肥膏後反轉,用粗鹽反覆洗3次,再用粟粉洗2次,

沖洗乾淨後,將豬肚、薑3片和紹酒1湯匙放入熱水鑊內出水5分鐘,

取出豬肚清除豬肚上內白模部份;

雞洗淨後斬件,放入熱水鑊內出水2分鐘後盛起備用;蟲草花和杞子略浸;

粟米去皮切件;馬蹄去皮;白胡椒粒略拍碎;大紅棗去核;

燒熱10碗水,加入所有材料煲1小時15分鐘(蟲草花和杞子除外),

取出豬肚切片後,將豬肚、蟲草花和杞子放入煲內繼續煲多15分鐘,

最後加鹽調味便成。

~洗豬肚一定要洗得乾淨和去豬肚表面嘅白膜,唔係個湯就會有苦味;

~今日買呢個新鮮豬肚都係$55;

~至於雞呢,我係雞檔內買的冰鮮雞$70嚟架!

~冇去皮嘅雞都幾多油,不過用匙羹"畢"起佢就得。
 
 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!