2020年3月11日 星期三

豉汁芋頭蒸排骨


小魔怪鐘意食芋頭,

今日就買咗半個芋頭嚟蒸排骨;

揀芋頭要揀輕身和內裡紫紋多嘅,

咁通常呢類芋頭會較粉甜呀!



材料:  一字排骨$60、芋頭半個、蒜蓉、豆豉粒、蔥粒

醃料: 豉油1湯匙、蠔油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

做法: 排骨洗淨後瀝乾水份,加入蒜頭豆豉粒和醃料醃1小時;

芋頭去皮切粒放入碟內舖上排骨後,放入熱水鑊內蒸20分鐘,

最後灑上蔥粒係排骨面便成。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





4 則留言 :

  1. 最近我都買咗個芋頭,擺下先煮好似好食啲咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能要個芋頭乾身收水,先好食和粉架!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係架,不過依家我懶到七彩,唔想"郁"呀!^.^

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!