2022年3月1日 星期二

今日放疫監,我自由了


今日放疫監,

我自由了!

出疫監的第一餐,

好想食車仔麵呀!

唔敢堂食,

唯有買外賣返屋企慢慢嘆呀!


炒咗碟午餐肉炒蛋飯俾老公和小魔怪做午餐後,

我就落街去超市行個圈喇!

經過噚日大家盲搶物資後,

今日超市和凍肉舖,

9成9都冇貸呀!





响百佳買咗棵西芹$15,

兩包急凍蝦仁。

去到菜檔見到有雞蛋賣,

唔執輸我又排隊買雞蛋(湖北蛋)$40。

晚餐就好簡單,

咸酸菜炒豬肉、豆豉鯪魚和灼菜芯。






   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


雀后(添飯)Facebook Fan Page



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!