2022年3月14日 星期一

白汁蘑菇西蘭花意粉(素)

 

今日午餐~白汁蘑菇西蘭花意粉,

我諗住煮半包意粉夠4個人食,

點知老公、大小魔怪好好胃口咁喎!

差不多全部俾佢哋食清哂,

好彩仲有少少餸尾夠我食咋!



材料: 蘑菇$10(白、啡)、西蘭花1個、意粉250g、蒜蓉、

忌廉蘑菇湯1罐、鹽、黑胡椒碎、parsley碎

做法: 意粉按包裝指示出水後隔水備用(留部份煮意粉水);

西蘭花灼熟備用;蘑菇用濕布抹表面後切碎;

燒熱鑊落油,炒香蘑菇碎和蒜蓉後,加入忌廉蘑菇湯和煮意粉水煮滾,

落意粉和西蘭花煮至翻滾後,按個人口味,

落鹽、黑胡椒碎和parsley碎調味便成。



  

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  





6 則留言 :

  1. 由上而下, 第2 張是你果碟呀? 太小了,

    要搵其他野食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,係第4張相先係我嘅午餐呀!

      刪除
  2. 半包意粉真係唔夠4人食,我哋三個人都要半包架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我下次要煮多少少意粉先得囉!

      刪除
    2. 普通意粉如果是用來做主食, 一過大人份量要100至125 gram , 我老公同我二人要食半包

      刪除
    3. 我煮咗250g左右嘅意粉,原來真係唔夠食架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!