2022年3月5日 星期六

外賣~天水圍辣將軍(海南小廚)


今晚小魔怪話請我哋食晚餐

仲問我哋鐘意食咩嘢,

我話唔使我煮,

食咩都咁開心呀!

最後叫咗天水圍辣將軍(海南小廚),

酸菜魚、芥末手撕雞、京蔥拌豬肚、惹味茄子煲和螞蟻上樹,

總共$361。

全部叫咗BB辣和唔辣,

因為老公唔食得辣呀!

不過我個人應為,

辣辣哋先好食呀!








 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



8 則留言 :

  1. 好吃嗎? 份量好似少左D....夠唔夠食呀? ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋3個人食都食,全部食哂,飽飽啊!

      刪除
  2. " 我話唔使我煮,食咩都咁開心呀!"
    超認同, 晚晚煮, 真係煮到人都癲呀..呀..呀..呀? 哈哈哈! 癲左@

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!