2022年3月2日 星期三

孜然羊肉


响我自我隔離期間,

老公買咗一pack火鍋羊肉片返嚟,

唔使問小魔怪一定想食孜然羊肉呀!

成碟羊肉,

小魔怪起碼食咗大半碟呀!



材料: 火鍋羊肉片1包、洋蔥半個、蒜蓉、紹酒少許、老抽少許

醃料: 豉油2茶匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、

麻油少許、孜然粉少許

做法: 羊肉片放入熱水灼至轉色後(約30秒),撈起隔水,落醃料醃半小晚;

洋蔥切絲;燒熱油鑊落蒜蓉和洋蔥快炒,加入羊肉片和紹酒炒勻後,

將材料炒熟後落少許老抽調色後上碟,最後灑孜然粉係面便成。

   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


雀后(添飯)Facebook Fan Page






4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!