2022年3月11日 星期五

簡易素食


大小魔怪呢排日日都WFH,

所以早午晚餐真係煮到我暈暈哋呀!

好彩大魔怪食素要求唔係好高,

有時煮下素粉麵俾佢食都ok啊!

不過咁,

我都有氣炸薯格俾佢做小食,

炒素荷蘭豆時就加少少腰果點綴下,

炒蘑菇滑蛋就加黑松露一齊炒,

等佢食得開心D呀!






大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

9 則留言 :

  1. 阿媽唔易做囉!

    碟荷蘭豆腰果炒得好靚...加D 鹽加D 糖吧! 是否就這樣調味呢?

    回覆刪除
  2. 其實都幾好喎,你又可大展身手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,好彩大魔怪對食要求唔高咋!

      刪除
  3. 薯格係自己整定買返嚟氣炸呢?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!