2022年3月29日 星期二

變變變......色


我都差不多有成2個月冇出外食早餐,

今日為咗去染髮,

所以提早少少落街食個豐富早餐呀!

兩個幾月冇染髮,

睇到自己個殘樣都唔開胃囉!





漂髮後和染髮後。

原來我嘅頭髮曾經染過咁多種顏色,

髮型師笑住問我如果染呢個七彩頭,

接唔接受喎,

哈,

我唔想變彩虹人囉!





染完頭髮,

拿拿臨買個燒味套餐$130,

燒鴨半隻+燒腩仔半斤,

灼埋碟菜就開飯囉!



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




6 則留言 :

  1. 其實我都鐘意去街比人染髮及焗油, 但我又好怕坐幾個鐘...

    所以我要心情極好先會去... 你LEE 個頭, 使唔使坐3 個鐘呀?

    要靚係要付出耐性! *_*

    回覆刪除
  2. 你啲髮質咁靚, 令我非常羨慕. 人到中年, 現在還有甩髮情況, 所以而家我對每條頭髮都係視而重之. 以前那些染髮, highlight. 電直髮, 而家全部唔做.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都甩頭髮架,不過可能我頭髮多,所以唔多覺咋!

      刪除
  3. 真羨慕妳把頭髮又多又靚, 婉若十八歲少女.哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我半百人生都過了,但心境都維持十八歲呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!