2022年3月31日 星期四

兩日一夜西貢遊


差不多有2個月冇見母親大人了,

3月初疫情最嚴重嘅時期,

母親大人(獨居)感染咗新冠病毒,

好彩佢病情唔算太嚴重(佢已打2針疫苗),

姐姐和妹妹輪流送藥和物資俾佢,

大約十日左右,

佢已經痊癒了;

再過多半個月,

我哋嚟個兩日一夜西貢遊,

慶祝一下呀!



鹽田梓遊,

船票來回$50位。

可惜好多景點都做緊維修,

我哋匆匆行咗一個圈,

就搭船回程了。




















行完鹽田梓出到去西貢碼頭,

都已經成3點左右,

海鮮街嘅酒家人頭湧湧,

最後去咗金輝食海鮮餐,

叫咗個七人套餐,

加咗個炸豆腐和炒生菜,

啤酒和汽水,

呢餐食咗$1852。















食飽飽就去今晚住西貢新開酒店攞房~WM Hotel。

由於我和母親大人住果間房係尾房關係,

所以特別大間,

有個無敵大窗,

好開揚,

好舒服呀!

















呢度咖啡和雪櫃裡面嘅飲品係免費,

嘩,

好正咁喎!

酒店係妹妹之前係網上訂的,

有47折包早餐和稅後,

大約每晚$1500。

休息咗一陣,

我嘅出西貢市區買宵夜和零食。






連續兩日俾祈祈捉咗去玩鋤大DEE,

我都好多年未玩過了,

祈祈就新學識玩,

好大癮呀!

唔係我認叻,

兩日總共玩咗8舖,

我贏咗5舖,

嘻嘻,

唔好話我蝦細路哥呀!



第二朝起身天色好靚,

個天好藍呀!

酒店早餐簡簡單單,

味道都唔錯架!





















响酒店Hea到11點左右就退房,

但我哋架車可以繼續停泊係酒店停車場至3點;

我哋去咗西貢市區行下,

影下有特色嘅壁畫;

早餐食太豐富,

午餐大家都食唔落,

而妹妹佢哋又趕住走,

因為祈祈要上網課,

所以呢個兩日一夜西貢遊就此完結了。





























我買咗少少手信,

冬菇半斤$70、腰果1斤$60、吊筒仔和雪梨湯包$50有3包,

而蝦皮由姐夫埋單$20包呀!









大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!








12 則留言 :

  1. D 相影得好風和日麗啊! 好靚!

    另外, 好在伯母逢凶化吉, 無事無事 ! 好在好在!!

    大家都要保重身體啊! ^_^

    回覆刪除
  2. 大家平平安安一齊去玩,好開心🥳

    回覆刪除
  3. 好彩你媽媽無事呀!酒店好靚 & 好新. 想問問蝦皮可以點煮?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好感恩佢病情非常輕微,唔係就擔心死我哋呀!

      刪除
  4. 一家人平安健康最重要👍

    回覆刪除
  5. 吊筒仔好抵, 幾年冇住過, 我都好掛住住酒店既感覺啊, 哎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾年冇出外玩過,有時間出外行下都唔錯架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!