2022年3月9日 星期三

南乳蓮藕豆腐卜炆排骨


我好鐘意炆蓮藕排骨時,

加埋豆腐卜落去一齊炆,

因為豆腐卜索哂D南乳汁,

特別惹味呀!



材料: 蓮藕2節、排骨1磅、豆腐卜$7、薑4片、紹酒1湯匙

醃料: 豉油1湯匙、鹽1茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙

調味: 南乳5小塊、腐乳2小塊、冰糖適量、老抽適量、豉油1湯匙

做法: 排骨洗淨後,落醃料醃30分鐘;蓮藕去皮切件;

豆腐卜沖水後剪半;南乳和腐乳加水半湯匙搓勻;

燒熱油鑊,落薑片和排骨略煎兩面,

加入南乳和腐乳爆香炒數十下後贊紹酒,

落蓮藕、冰糖和熱水3~4碗,用大火煮滾後,

再轉中細火炆40分鐘,落埋豆腐卜炆多5分鐘,

最後加少許老抽調色和生粉水埋芡汁便成。





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


2 則留言 :

  1. 說來.....我好耐無食過豬肉了! 最近我只去惠康買急凍牛肉片咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排唔係食豬就係食牛和雞,海鮮都好少買嚟食呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!