2022年2月28日 星期一

自我隔離的第七日


自我隔離的第七日,

按照政府衛生署最新規定,

在家居檢疫人士,

只要接種2劑疫苗後,

可在第六日和第七日進行快速測試呈陰性的話,

就容許離開隔離設施或家居,

咁即係話我明天可以出疫監啦!🎉🎉🎉


早餐~雜丸鮑魚麵



自我隔離第七日的檢測結果



早餐食得飽飽,

午餐~午餐肉蛋三文治。







下午老公去咗佳寶買嘢,

佢話凍肉、菜和生果都賣哂,

只有少量麵和罐頭仲有貨呀!





晚餐~南乳炆排骨、XO醬青瓜炒蝦仁


   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


雀后(添飯)Facebook Fan Page



6 則留言 :

  1. 出關第一件事會否去....飲熱奶茶(或外賣回家飲)

    我以前去外地旅行後回港, 必飲番杯熱奶茶先!

    哈哈哈~ 順利出關, 就乜都無所謂啦! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多食店都冇開門,所以最後我揀咗去買車仔麵返屋企食呀!

      刪除
  2. 我都係住天水圍,琴日圍封天恒邨兩座樓, 各捉到百幾 ,好恐佈! 今晚再圍另外兩座!
    我有個朋友打齊三針, 2月中都中招, 真係可能只係防重症同死亡咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 打疫苗係預防重症和死亡,睇到今次第五波疫情,大部份死亡個案中,好多都係冇打疫苗嘅老人家,而最近就有幾個兒童死亡個案,佢哋都係因年齡太細,冇得打疫苗而引至併發症而亡呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!