2022年2月24日 星期四

自我隔離的第三日


自我隔離的第三日,

老公約咗朋友踩單車,

所以冇時間去買餸,

唯有摷下雪櫃仲有咩儲備先得。

早餐~麥皮加烚蛋


午餐~炸菜肉絲雞蛋配蛋麵


晚餐~可樂雞翼、旺菜炒豬肉




材料: 雞翼8隻、薑3片、可樂1碗

調味: 蠔油大半湯匙、豉油半湯匙、老抽少許、糖1茶匙

做法: 雞翼解凍後,放入熱水灼至轉色後,撈起沖水;

燒熱油鑊落雞翼和薑片煎香後,落調味和可樂煮滾後,

轉小火慢慢炆煮至汁濃便成。

   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


雀后(添飯)Facebook Fan Page

6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 平時我都好少出街,留家上網煲劇,時間好快過呀!

      刪除
  2. 都好豐富的一日三餐。

    回覆刪除
  3. 係屋企隔離好過入營,時間會快過,加油呀💪💪💪

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,我瞓憤自己張牀,特別瞓得冧D呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!