2022年2月23日 星期三

自我隔離的第二日


自我隔離的第二日,

由於我唔可以離開屋企,

所以落街買餸就交俾老公做喇!

我寫低要買嘅嘢,

老公負責買返嚟,

另外,

佢仲買咗盒快速測試套裝,

等我可以做測試呀!

定時為自己做檢測,

個心都定D呀!

由於冇得出街,

所以早午晚餐都係自己煮嚟食呀!

早餐~腸仔蛋鮑魚麵


午餐~菜芯冬菇雞絲麵






晚餐~炸菜蒸豬肉、鹽水菜芯、紅圈魚柳



依家每日都會定期與母親大人、姐姐妹妹佢哋用whatsapp見面,

祈祈係最開心嘅一個,

因為佢教識婆婆用whatsapp呀!

   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


雀后(添飯)Facebook Fan Page

10 則留言 :

  1. 係屋企隔離應該好過入營。

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係,起碼張牀啱自己瞓,舒服好多呀!

      刪除
  2. 冇事就好,你今回可以更專心煮美食。

    回覆刪除
  3. 好好利用這十多天的閒暇,專心做你的美食吧!

    回覆刪除
  4. 好快就可以出去買餸煮飯,加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,依家要靠老公買餸,佢話好辛苦喎!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!