2022年2月22日 星期二

密切接觸者


話說上星期六入咗博愛照胃鏡,

可惜要等到星期一先安排到;

到咗星期一,

隔離牀婆婆臨出院前做核酸檢測呈陽性,

咁無端端我就變成佢嘅密切接觸者喇!

被圍封係病房一個角落,

唔可以出病房呀!

好彩我哋所有病人入院前要做快速測試和深喉唾液測試,

而住院期間全程都要戴口罩,

就連瞓覺都要戴,

我又打齊三針新冠疫苗,

感染率應該好低,

所以醫生批准我出院,

另約時間去照胃鏡呀!

不過咁,

我出院後都要自我隔離14日,

由醫院回家只可以行路或搭的士,

遲下衛生署會寄檢疫包俾我,

定時做深喉唾液檢測;

近日確診數字日日上升,

希望我哋大家齊齊努力,

打敗呢場世紀疫症呀!


星期六晚餐和宵夜。



星期日早午晚餐和宵夜。




星期一隔離日嘅早午晚餐和宵夜。







星期二早餐和午餐。



我食嘅係糖尿/控制熱量1800kcal和低鈉2g餐

   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


雀后(添飯)Facebook Fan Page




16 則留言 :

  1. 😢😢😢😢😢😢😢

    回覆刪除
  2. 睇你FB 真係鄧你擔心又唔抵囉! 應該入院前做好檢測先入病房架! 你話你胃痛肚痛, 我重以為你第一日照左腸鏡添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期六安排唔到,星期日冇得照,所以星期一先照,早知唔咁早入去啦!

      刪除
  3. 真係好無辜,出院後仲要自我隔離14日,即是唔去得街。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,要留到3月7日後先可以出街,依家要靜靜哋留家抗疫。

      刪除
  4. 一定無事,襯哩段時間休息下~保重啊~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!