2022年2月27日 星期日

自我隔離的第六日


自我隔離的第六日,

有朋友仔問我呢幾日留係屋企悶唔悶???

其實我都算係宅女一名,

平時除咗去買餸外,

我真係好少會出街;

我鐘意上網煲劇、睇網上小說,

習慣了唔覺悶呀!

早餐~餐肉蛋出前一丁

自我隔離第六日的檢測結果


午餐~雜丸餃子旺菜煲、梅菜蒸豬肉(舊餸)

噚日叫老公去買青瓜,

今日買咗2條返嚟$22。

下午煲咗綠豆海帶糖水,

清熱解毒呀!





晚餐~蟲草花冬菇杞子蒸雞、XO醬青瓜炒豬肉片


   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


雀后(添飯)Facebook Fan Page




4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!