2022年2月26日 星期六

自我隔離的第五日


自我隔離的第五日,

今日衛生處話,

在家居檢疫人士,

只要接種兩劑疫苗後,

可在第六日和第七日進行快速測試呈陰性嘅話,

就容許提早離開社區隔離設施或家居,

咁即係我可以提早放疫監喇!

不過詳情要等衛生處稍後公布呀!


早餐~腸仔炒蛋配多士




午餐~雞絲炒公仔麵、蠔豉雞絲粥


噚日老公只買咗1斤菜芯,

所以今日必須要再去買菜,

佢下午先落街買餸,

買咗個樣衰衰嘅大旺菜$22,

仲買咗包糖和生粉$10,

老公話如果我可以出關,

佢唔會再去買餸呀!




晚餐~梅菜蒸豬肉餅、灼菜芯

   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


雀后(添飯)Facebook Fan Page

4 則留言 :

  1. 順利出關, 再戰江湖(街市) !

    回覆刪除
  2. 吓! 疫情會公佈左啦! 你隔多幾日可以出關啦! 恭喜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,噚日講咗,不過詳情仲未公布呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!