2022年2月16日 星期三

XO醬青瓜炒雞絲


自從大陸菜唔係日日落到嚟香港後,

香港D菜價貴到飛起呀!

呢兩日買咗個旺菜$22,

3條青瓜$18,

真係貴到買唔落手呀!

前日攞咗1條青瓜做手撕雞,

今日就用埋其餘兩條青瓜嚟炒雞柳呀!



材料: 青瓜2條、雞扒1塊、薑蓉、蒜蓉

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許、薑蓉、紹酒少許

調味: XO醬1茶匙、蠔油半湯匙、豉油半茶匙、糖半茶匙、水4湯匙

做法: 雞扒解凍後去皮切絲,落醃料醃30分鐘;

青瓜去部份皮和瓜囊後切片;燒熱油鑊先將雞絲煎至兩面8成熟後,

加入蒜蓉和青瓜快炒,落調味煮至汁濃,落埋XO醬炒勻,

最後加少許生粉水埋芡汁便成。

   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


雀后(添飯)Facebook Fan Page




2 則留言 :

  1. 好正咁喎! 而家D 菜咁貴, 我食D 蘋果食D 橙算囉! haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋習慣食菜,唔食去唔到廁所呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!