2021年7月16日 星期五

XO醬蜆肉炒粒粒


今日晚餐有我至愛嘅XO醬蜆肉炒粒粒食呀!

本來諗住呢餐又係得我哋兩老撐枱腳,

點知大魔怪早放工,

拿拿聲炒碟蕃茄蛋,

灼多碟白烚菜,

開得飯啦!



材料: 梅頭瘦肉$30、三色椒各半個、蜆肉1磅、菜脯$3、蒜蓉、

紹酒適量、XO醬1湯匙、炸花生適量

醃料: 豉油1湯匙、老抽1茶匙、鹽1/4茶匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、麻油

調味: 蠔油半湯匙、豉油1茶匙、糖1茶匙、水半碗


做法: 梅頭瘦肉切粒,落醃料醃1小時;三色椒切粒;菜脯浸淡切粒;

燒熱水,加紹酒半湯匙和蜆肉出水1分鐘後,瀝乾水份備用;

燒熱鑊不需落油加菜脯粒快至乾身上碟;


原鑊落油炒肉粒至8成熟後贊紹酒大半湯匙,加蒜蓉、蜆肉和調味炒勻,

加鑊蓋煮2~3分鐘,落埋三色椒、菜脯粒和XO醬再煮至汁濃,

灑少許炸花生上面便成。



 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!