2021年7月23日 星期五

蝦仁腸仔蛋炒飯


噚晚我哋掛住飲冬瓜湯兼食埋湯渣,

攪到成煲飯(我洗咗2杯米),

都冇咩點食過呀!

今朝午餐就全部用嚟整炒飯食喇!

摷下雪櫃嘅物資,

煮咗呢鑊蝦仁腸仔蛋炒飯呀!

呢度我哋兩個人都係食唔哂,

睇嚟今晚都係要食炒飯呀!




材料: 冷飯約4~5碗、急凍蝦仁200g、腸仔4條、雞蛋2隻、菜芯6條

醃料: 鹽少許、胡椒粉少許、麻油少許

做法: 急凍蝦仁解凍後用廚紙索乾水份,落醃料醃15分鐘;

雞蛋打勻備用;腸仔切片;菜芯切粒;

燒熱油鑊落蝦仁,煎至蝦仁轉色或熟後,加入腸仔和菜芯爆香後盛起;

原鑊落少許油倒入蛋液快手炒散,落冷飯炒勻後,

盡量將冷飯炒至鬆散後,加少許鹽和蒸魚豉油調味後,

最後落埋蝦仁、腸仔和菜粒炒勻便成。



  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

雀后(添飯)Facebook Fan Page




4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!